Visi užsakymai yra išsiunčiami per 2-3 (dvi/tris) darbo dienas..
Savo užsakymo Pirkėjas gali tikėtis per 5/8 (penkias/aštuonias) darbo dienas. Pristatymo terminas yra apytikslus, kadangi visos prekės yra siunčiamos iš sandėlio Prancūzijoje.
Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą bei gavėją.
Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių negali priimti pats, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
AR SIUNČIATE PREKES Į VISAS ŠALIS?
Kol kas ne. Šiuo metu prekiaujame ir prekes siunčiame TIK LIETUVOJE.
UŽSAKYMO INFORMACIJA:
Dieną, kuomet yra išsiųstas Pirkėjo užsakymas, Pirkėjui yra išsiunčiamas elektroninis laiškas su siuntos sekimo numeriu.
Jei Pirkėjas negavo savo užsakymo ar turi problemų su sekimo numeriu, prašome kontaktuoti el.paštu info@driftgo.lt ir kaip galėdami greičiau pasistengsime išspręsti kilusią problemą.
AR GALIU PAKEISTI SIUNTIMO ADRESĄ KAI UŽSAKYMAS YRA JAU PATVIRTINTAS IR APMOKĖJIMAS ATLIKATAS?
Taip. Prašome, kad prieš patvirtindami gavėjo adresą ir perkamus produktus pasitikrintumėte ar visa pateikta informacija yra teisinga. Na, o jei vis dėlto nutiko taip, kad norite pakeisti pristatymo adresą, prašome kuo skubiau susisiekti el. paštu: info@driftgo.lt
PREKIŲ GRĄŽINIMAS:
Grąžinama prekė turi buti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (tai nėra taikoma kai yra grąžinama nekokybiška prekė)
Kokybiškos prekės jų originaliame įpakavime ir pilnoje komplektacijoje gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos.
Grąžinama prekė negali būti Pirkėjo sugadinta.
Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
Pirkėjas atsako už saugų prekių grąžinimo būdą Pardavėjui. Prekių grąžinimo siuntoje privalo būti Pirkėjo čekis, vardas, pavardė bei užsakymo numeris.